Απέναντι στις αντιρρήσεις όλων των κομμάτων της Αντιπολίτευσης, τα οποία καταψήφισαν αιτιολογώντας ότι πρόκειται για μη επωφελή επιλογή ιδιωτικοποίησης επί της ουσίας του Αερολιμένα, ο υφυπουργός Οικονομικών, Θάνος Πετραλιάς, τόνισε ότι αντιθέτως πρόκειται για μια κίνηση στρατηγικής σημασίας και διευκρίνισε ότι η αλλαγή της σύμβασης αυτό που κάνει είναι να εναρμονίζει το πλαίσιο εταιρικής διακυβέρνησης με αυτό που πρέπει να ισχύει για εισηγμένες εταιρείες ώστε να μπορέσει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο. Ο κ. Πετραλιάς, ανέφερε ότι ενώ από την προηγούμενη κυβέρνηση υπήρξε ο σχεδιασμός να πουληθεί ο Διεθνής Αερολιμένας σε fund, η σημερινή κυβέρνηση έκανε την επιλογή να γίνει η εισαγωγή του στο ελληνικό χρηματιστήριο κάτι που αποτελεί «μια στρατηγικής σημασίας πράξη», ώστε να αυξηθεί η κεφαλαιοποίηση της ελληνικής κεφαλαιαγοράς. Ως προς το δεύτερο σκέλος του νομοσχεδίου, που αφορά την απόδοση 85 εκατ. ευρώ από την Aegean Airlines στο ελληνικό δημόσιο και τις κατηγορίες της Αντιπολίτευσης ότι το Δημόσιο έδωσε 120 εκατ. ευρώ κατά την περίοδο της πανδημίας στην εταιρεία και σήμερα εισπράττει μόνον τα 85 από αυτά, ο κ. Πετραλιάς απάντησε ότι τα 120 εκατομμύρια που έδωσε το κράτος τον Ιούλιο του 2021, κατόπιν της εγκριτικής απόφασης DG-COM, του Δεκεμβρίου του 2020, δεν ήταν δάνειο, αλλά αφορούσαν επιχορήγηση κατά τα πρότυπα και άλλων χωρών (Ιταλία, Πορτογαλία, Κροατία, Αυστρία) που έδωσαν επιχορηγήσεις στις αεροπορικές τους μεταφορές, οι οποίες είχαν κλείσει με κρατική εντολή, χωρίς μάλιστα να πάρουν πίσω κάτι από αυτή. Προσέθεσε δε πως η κυβέρνηση είχε την πρόνοια, κατά την πρώτη ενίσχυση, να βάλει τον όρο των warrants, ώστε σε περίπτωση που επανέλθει εταιρεία και αναπτυχθεί, μέρος της ενίσχυσης να το λάβει πίσω το Δημόσιο, κάτι που έγινε μάλιστα στο διπλάσιο, αφού με την εκτίναξη της μετοχής της εταιρείας, από 40 εκατ. που ανέμενε να πάρει πίσω, τελικώς λαμβάνει 85 εκατομμύρια ευρώ.