Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στόχος της ΗΙG Capital είναι η μετατροπή του οικοπέδου σε πρότυπο κέντρο διεθνών μεταφορών και αποθήκευσης (μέσω τραίνου, πλοίου, φορτηγών- trimodal) με συνολικό κόστος επένδυσης άνω των 300 εκατ. ευρώ. Απώτερος στόχος είναι η μετατροπή του, σε κόμβο logistics, τον οποίο θα αξιοποιούν και μεγάλες ξένες εταιρείες που θέλουν να κάνουν την Ελλάδα διαμετακομιστικό κέντρο για την ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.
Σημειώνεται ότι το έργο πέρασε από την Διυπουργική Επιτροπή κι εντάχθηκε στις στρατηγικές επενδύσεις της χώρας τον Μάρτιο του 2023. Μέχρι στιγμής, έχει ολοκληρωθεί η εξυγίανση του οικοπέδου, καθώς και σε μεγάλο βαθμό το γκρέμισμα του παλαιού χαλυβουργείου.
Στο mega logistic park που κατασκευάζει η Streem Development στον Ασπρόπυργο, στο παλιό εργοστάσιο της Ελληνικής Χαλυβουργίας, αφορά επένδυση για την ανέγερση αποθηκευτικών χώρων και όχι μόνο, συνολικής επιφάνειας 290.000 τετραγωνικών μέτρων. Το συγκεκριμένο κέντρο logistics θα είναι το μοναδικό που θα αξιοποιεί τις δυνατότητες της προβλήτας, του τρένου και του αυτοκινήτου (βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από την Εθνική Οδό), θα είναι δηλαδή το πρώτο trimodal πάρκο στην Ελλάδα, δηλαδή, πάρκο αποθηκών με δυνατότητα να ενώσει και να εκμεταλλευτεί τα τρία βασικά δίκτυα μεταφορών.
Το έργο αναμένεται να δημιουργήσει 3.900 θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή και 1.238 θέσεις εργασίας κατά τη φάση λειτουργίας. Αντικείμενο του επενδυτικού σχεδίου είναι η κατασκευή και λειτουργία ενιαίας πρότυπης υπερσύγχρονης μονάδας εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics) και συνδυασμένων μεταφορών, χερσαίων-θαλάσσιων-σιδηροδρομικών (tri-modal), στην περιοχή Ασπρόπυργου στη Δυτική Αττική.
Το οικόπεδο βρίσκεται εντός της ΒΙ.ΠΕ. Διυλιστηρίων, στο 17ο χλμ. της Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου, διαχωρίζεται από την Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου σε δύο τμήματα, τμήμα Α (238 στρέμματα) και τμήμα Β, παραλιακό (53 στρέμματα). Στο τμήμα Α προβλέπονται κτήριο πολλαπλών χρήσεων (εμπορικά, γραφεία, ξενοδοχείο, εστιατόριο κ.α.), αποθήκες, χώρος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, parking. Στο τμήμα Β ανήκει ο λιμένας, χώρος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, σταθμός διακίνησης φορτηγών, αποθήκη σταθμός διακίνησης Ι.Χ.
Ειδικότερα, στους κύριους χώρους (Α+Β τμήμα) προβλέπονται 4 αποθήκες εμβαδού 122,7 χιλ. τ.μ., εμπορικά γραφεία επιφάνειας 14.000 τ.μ., 4 γραφεία αποθηκών έκτασης 10.700 τ.μ., χώροι φιλοξενίας οδηγών (1.400 τ.μ.), χώρος εστιατορίου (1.000 τ.μ.), 2.416 θέσεις στάθμευσης σε έκταση 60,4 χιλ. τ.μ., η εγκατάσταση Φ/Β μονάδων στις οροφές των αποθηκών συνολικής ισχύος 175.200 Mwh και ο λιμένας πρόσδεσης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Τα δύο τμήματα θα συνδέονται μεταξύ τους με γέφυρα, που θα κατασκευαστεί.