Διαδικασία για την άδεια χρήσης δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων
ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

Διαδικασία για την άδεια χρήσης δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων

Ο Δήμος Μαραθώνος ενημερώνει τα σωματεία που κάνουν χρήση αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου, ότι προκειμένου να λάβουν άδεια χρήσης τους, πρέπει να ακολουθήσουν την ακόλουθη διαδικασία:

Α. Υποβολή σχετικού αιτήματος στον Δήμο -επισυνάπτεται το έγγραφο της αίτησης.

Β. Προσκόμιση των κάτωθι δικαιολογητικών:

– Επικυρωμένο αντίγραφο του ισχύοντος καταστατικού σωματείου με όλες τις τροποποιήσεις του

– Πιστοποιητικό καταχώρησης στο βιβλίο σωματείων του οικείου Πρωτοδικείου

– Πρακτικό ανάδειξης  Διοικητικού Συμβουλίου σωματείου, όπου αναγράφεται η σύνθεση του εν ενεργεία Δ.Σ. του σωματείου

– Φωτοτυπία ταυτότητας του νόμιμου εκπροσώπου του σωματείου

– Έναρξη εργασιών στη Δ.Ο.Υ.

– Ειδική Αθλητική Αναγνώριση συλλόγου

– Συμφωνητικό παραχώρησης χρήσης – ενοικίασης του χώρου

– Υπεύθυνη δήλωση του νομίμου εκπροσώπου του σωματείου ή ιδιώτη μηχανικού στην οποία βεβαιώνεται αιτιολογημένα σε ποια κατηγορία του άρθρου 56Α του ν. 4479/2017 (ΦΕΚ 94 τ. Α’) τροποποιήσεις του ν. 2725/1999 (ΦΕΚ 121 τ. Α’) υπάγεται η αθλητική εγκατάσταση

– Υπεύθυνη δήλωση ιδιώτη μηχανικού στην οποία βεβαιώνεται αναλυτικά και αιτιολογημένα  ότι πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις της ΚΥΑ 408113/21902/2725/603/10-10-2017 (ΦΕΚ Β΄3568)

– Οικοδομική Άδεια

– Πιστοποιητικό Πυροπροστασίας / Πυρασφάλειας

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η προσκόμιση των ανωτέρω δικαιολογητικών προκειμένου να παραχωρηθεί άδεια χρήσης, αφορά και τα σωματεία που κάνουν χρήση ιδιωτικών αθλητικών εγκαταστάσεων εντός του Δήμου Μαραθώνος.