Επιπροσθέτως, η Διεύθυνση Παιδείας της Περιφέρειας Αττικής, αφού σχημάτισε τον σχετικό φάκελο, διαβίβασε το θέμα στην αρμόδια περιφερειακή επιτροπή, προκειμένου να κινηθούν όλες οι διαδικασίες για την καταγγελία της σύμβασης με τον ανάδοχο, όπως ακριβώς προβλέπει ο νόμος.
Υπενθυμίζεται, ότι η Περιφέρεια Αττικής μεταφέρει καθημερινά σχεδόν 30.000 μαθητές με 1.700 δρομολόγια μετά από διαγωνιστικές διαδικασίες και την ανάθεσή τους σε αναδόχους (λεωφορεία ή ταξί). Την ευθύνη των μαθητών και μαθητριών από τη στιγμή της επιβίβασής τους στο μεταφορικό μέσο μέχρι την αποβίβασή τους στα συμφωνημένα σημεία-στάσεις έχουν ο οδηγός και ο συνοδός του οχήματος.
Περίμενε για βοήθεια με δεμένη τη ζώνη του
Στιγμές τρόμου έζησε το πρωί της Δευτέρας το 5 ετών αγοράκι το οποίο έμεινε κλεισμένο για περίπου 6 ώρες μέσα σε σχολικό λεωφορείο το οποίο το μετέφερε στο 2ο Νηπιαγωγείο της Κηφισιάς καθώς δεν έγινε αντιληπτό ούτε από τον οδηγό ούτε από την 70χρονη συνοδό του οχήματος.
Το παιδί επιβιβάστηκε στο σχολικό μαζί με τέσσερις ακόμη συμμαθητές του αλλά στη διαδρομή αποκοιμήθηκε. Το λεωφορείο αποβίβασε τους τέσσερις από τους πέντε ανήλικους και στη συνέχεια ο οδηγός κατευθύνθηκε προς ένα πάρκινγκ κοντά στην οδό Αχαρνών.
Ωστόσο, ο ίδιος και η συνοδός δεν είδαν πως το αγοράκι κοιμάται στα τελευταία καθίσματα, έκλεισαν την πόρτα και έφυγαν.
Το παιδί παρέμεινε επί ώρες κλεισμένο στο λεωφορείο αλλά κάποια στιγμή ξύπνησε και κατέβηκε από το όχημα. Μόλις αντιλήφθηκε πως βρίσκεται μόνο του κάθισε σε ένα κάθισμα, έβαλε τη ζώνη του και ξεκίνησε να διαβάζει ένα βιβλίο περιμένοντας να έρθει κάποιος να το βοηθήσει.
Όπως λέει ο πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Νηπιαγωγείου Κηφισιάς, κ. Γιώργος Χουντουμάδης, η ψυχραιμία και η αξιοθαύμαστη ωριμότητα που επέδειξε το παιδί αποδείχθηκαν σωτήριες.
Ωστόσο, όπως επισημαίνει ο ίδιος, αν είχαμε πιο ζεστό καιρό ίσως το παιδί να είχε πάθει κάτι χειρότερο μέσα στο λεωφορείο.