Ενας νεκρός μετά από σύγκρουση μηχανής με ΙΧ
ΣΤΟ ΛΑΓΟΝΗΣΙ

Ενας νεκρός μετά από σύγκρουση μηχανής με ΙΧ

Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε νωρίς το απόγευμα της Κυριακής στη λεωφόρο Αθηνών – Σουνίου στο Λαγονήσι

Σ
ύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, η μεγάλου κυβισμού μηχανή επιχείρησε να κάνει προσπέραση και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα όπου ερχόταν άσπρο βαν. Στη συνέχεια ο μοτοσικλετιστής έκανε ελιγμό για να το αποφύγει, αλλά χτύπησε στο πίσω μέρος του βαν και μετά προσέκρουσε μετωπικά με ΙΧ που ακολουθούσε.

Ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Κωνσταντίνος Χρυσάγης ήταν ο αναβάτης της μοτοσικλέτας, ο οποίος έχασε τη ζωή του στο τροχαίο δυστύχημα.

Ο θάνατος του μοτοσικλετιστή ήταν ακαριαίος, ενώ και οι δύο οδηγοί των αυτοκινήτων τραυματίστηκαν. Το βαν έπεσε στα βράχια και ο οδηγός τραυματίστηκε ελαφρά ενώ σοβαρά τραυματίστηκε ο οδηγός του ΙΧ.

Το θύμα του τροχαίου στο παρελθόν ήταν και ένα από τα μέλη της τριμελούς επιτροπής που είχε συσταθεί για το πρώτο πόρισμα του ΟΣΕ για το δυστύχημα στο Άδενδρο το 2017.

Ένας άνθρωπος που είχε αφιερώσει τη ζωή του στην κυκλοφορία των τρένων. Ο 66χρονος ήταν επί δέκα χρόνια διευθυντής κυκλοφορίας στον ΟΣΕ. Μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, ήταν το πρόσωπο κλειδί για την επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων.

«Η ψυχική κατάσταση ενός ανθρώπου αν είσαι τώρα διευθυντής και έχει συμβεί ένα τόσο τραγικό συμβάν, δεν είσαι σε καλή ψυχολογική κατάσταση», λέει ο Χρήστος Ρετσινάς, πρώην διευθυντής ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Το τελευταίο διάστημα πάλευε με κάθε τρόπο να ξεκινήσουν και πάλι τα δρομολόγια των τρένων. Μετέφερε σε στελέχη λίγες ώρες πριν από το τραγικό δυστύχημα πως είχε ανακαλύψει σύστημα επικοινωνίας που έπιανε και μέσα στις σήραγγες. Ήταν πολύ κοντά στη λύση που έψαχνε ως διευθυντής κυκλοφορίας.

«Ήταν αρκετά προβληματισμένος, όπως όλοι μας βέβαια. Απλά ήταν ιδιαίτερα προβληματισμένος γιατί ήταν και η υπηρεσία του αυτή. Ήταν σπίτι και είχε πάρει τη μηχανή γιατί δεν μπορούσε άλλο, ήθελε κάπου να ξεδώσει, να βγει από το σπίτι έξω», λέει ο Παντελής Μπαριάνος, αντιπρόεδρος σωματείου εργαζομένων ΟΣΕ.

Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης έδειχνε τόσο στο οικογενειακό του περιβάλλον, όσο και στους στενούς συνεργάτες του ότι προσπαθούσε με κάθε τρόπο να βρει τη λύση για ασφαλέστερη διεξαγωγή κυκλοφορίας των τρένων.

«Δουλευταράς, εντιμότατος, δηλαδή ένας χρυσός άνθρωπος, όταν λέμε ένας χρυσός άνθρωπος, χρυσός άνθρωπος. Ποτέ δε θα τον έβλεπες είτε νευριασμένο, είτε στρεσαρισμένο, τίποτα, πάντα με το χαμόγελο στα χείλη».

Μπήκε στον ΟΣΕ το 1985 ως πολιτικός μηχανικός και την τελευταία δεκαετία ανέλαβε τη διεύθυνση της κυκλοφορίας.

Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης θεωρείτο από τα πιο έμπειρα στελέχη στον ΟΣΕ για αυτό και είχε αναλάβει τα προηγούμενα χρόνια τη διερεύνηση σοβαρών περιστατικών.