Το σημαντικό είναι ότι τα παιδιά ασχολήθηκαν με μια δραστηριότητα που συνήθως δεν ασχολούνται, χάρηκαν την επαφή τους με τα χώματα, κάτι που λείπει από τα παιδιά στις μέρες μας, ενθουσιάστηκαν που είχαν μαζί τους γονείς τους και ένιωσαν υπερήφανα με τα αποτελέσματα της δράσης τους. Εξίσου, όμως σημαντικό σε σχέση με τη δράση είναι η δέσμευσή τους για την περιποίηση των λουλουδιών, η ανησυχία τους να διατηρηθούν τα φυτά ζωντανά και υγιή, αλλά και η καλλιέργεια μιας ευρύτερης οικολογικής συνείδησης.
Είναι απολύτως βέβαιο ότι το σημερινό σύγχρονο σχολείο οφείλει να είναι διαδραστικό, ώστε να ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις του 21ου αιώνα. Οι μαθητές πρέπει να μαθαίνουν μέσω νέων, βιωματικών και συμμετοχικών μεθόδων διδασκαλίας και να εκπαιδεύονται στο πώς να σκέφτονται δημιουργικά και κριτικά.
Η βιωματική μάθηση είναι απαραίτητη προϋπόθεση σε αυτό, διότι
- καλλιεργεί την περιέργεια,
- προωθεί την επίλυση προβλημάτων και
- καλλιεργεί μια νοοτροπία ανάπτυξης
Επιπροσθέτως, ενθαρρύνει τους μαθητές
- να εξερευνήσουν,
- να κάνουν λάθη και να διδαχθούν μέσα από αυτά
- να αγκαλιάσουν την επαναληπτική διαδικασία της μάθησης.
Μέσω αυτής της διαδικασίας οι εμπλεκόμενοι μαθητές αναπτύσσουν την αυτοπεποίθηση και την ικανότητα να ευδοκιμούν σε έναν συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο.
Ενεργώντας σε αυτό το πλαίσιο υλοποιήθηκε η δράση που σχετίζεται με τον Συλλογικό προγραμματισμό της Σχολικής μονάδας στους άξονες:
- Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
- Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών και
- Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
Σε αυτή την προσπάθεια η εμπλοκή των γονέων και κηδεμόνων στα δρώμενα της σχολικής κοινότητας είναι σημαντική και καθοριστική, αφού Σχολείο και Οικογένεια πρέπει να ενεργούν ως συνοδοιπόροι καθοδηγώντας τα παιδιά με ασφάλεια στον δρόμο της ζωής.
Ο Διευθυντής του Σχολείου, κ. Φώτιος Περρής ευχαρίστησε τους συνεργάτες του για το μεγάλο ενδιαφέρον που έδειξαν υλοποιώντας τη δράση και φυσικά, όλους τους γονείς που βρήκαν τον χρόνο να γίνουν ένα με όλους και να ξανανιώσουν και πάλι παιδιά.