Ο κ. Χαρδαλιάς αναφέρθηκε επίσης στην περαιτέρω αξιοποίηση του ήδη διάσημου brand name της ευρύτερης περιοχής της πρωτεύουσας, τονίζοντας ότι υπό το γενικό σύνθημα “Visit Attica. The Greater Athens Region” έχει ήδη επιτευχθεί σημαντική αύξηση της μέσης παραμονής και δαπάνης. «Αντιλαμβανόμαστε ότι η δική μας ευθύνη είναι μεγάλη και μοναδική, αλλά όλο αυτό θα χτίζεται βήμα με το βήμα, μέρα με τη μέρα, ώστε η Αττική να πάει μπροστά – και μόνο μπροστά», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Τα Greek Hospitality Awards, που διοργανώνονται επί μία δεκαετία, αποτελούν έναν από τους κορυφαίους θεσμούς στον χώρο του τουρισμού σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, με στόχο την επιβράβευση και την προβολή των πιο καινοτόμων φορέων, οργανισμών και επιχειρήσεων της ελληνικής τουριστικής αγοράς.
Η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού απένειμε την τιμητική διάκριση στην Περιφέρεια Αττικής και τον Νίκο Χαρδαλιά, επιβραβεύοντας την τουριστική πολιτική της νέας διοίκησης για την περαιτέρω αναβάθμιση του διάσημου τουριστικού προϊόντος της, με τα πρώτα δείγματα να είναι ήδη εμφανή – και εξαιρετικά θετικά – τόσο στην διείσδυση στην παγκόσμια αγορά, όσο και στην αύξηση των ποιοτικών δεικτών της επισκεψιμότητας στην Αττική και για τους 12 μήνες του χρόνου.
Τη βραδιά παρουσίασαν οι δημοσιογράφοι Χάρης Ντιγριντάκης και Σοφία Ροδοπούλου.