Επίσης συζητήθηκαν η ανάγκη για εναλλακτικές πρακτικές, όπως οι συσκευές alcohol-interlock που εφαρμόζεται σε Βέλγιο και Σουηδία και τα “έξυπνα κράνη” που συνδέονται με τα νέας γενιάς δίκυκλα.
Οι εκπρόσωποι των συλλόγων και οικογενειών αναφέρθηκαν εκτενώς σε πρακτικές και παραδείγματα από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την αυστηροποίηση των ποινών, τόνισαν όμως την ανάγκη να εφαρμοστούν μέσω φυσικής παρουσίας της Αστυνομίας και των ψηφιακών καμερών.
Ο αναπληρωτής υπουργός δεσμεύθηκε για την υιοθέτηση αρκετών προτάσεων και για τη συνέχιση του διαλόγου με τους συλλόγους και τις οικογένειες. «Η Πολιτεία οφείλει να τιμήσει αυτούς τους ανθρώπους για τον αγώνα που δίνουν, όχι μόνο για τα δικά τους παιδιά που έχασαν, αλλά για να προστατέψουν τις ζωές όλων των άλλων. Είμαστε αποφασισμένοι να δράσουμε για τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ακόμη κι αν τα μέτρα είναι αντιδημοφιλή» δήλωσε.
Στη συνάντηση συμμετείχαν:
– η κα Βασιλική Μυλωνά, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς»
– Ο κ. Γιώργος Κουβίδης, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου «SOS Τροχαία Εγκλήματα»
– Ο κ. Μανώλης Σταυρουλάκης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου «SOS Τροχαία Εγκλήματα»
– Η κα Ελένη Καρύδη, Πρόεδρος της ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου (Εταιρία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων)
Η συνάντηση εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των επαφών και της διαβούλευσης του υπουργείου με θεσμικούς και κοινωνικούς φορείς ενόψει των κρίσιμων μεταρρυθμίσεων στην οδική ασφάλεια.
