«Συνεχίζουμε χωρίς παρεκκλίσεις από τον σχεδιασμό μας, χωρίς να επηρεαζόμαστε από τις συγκυρίες, όσο δυσμενείς και να είναι αυτές» σημείωσε ο κ. Brandenburger. Στο πλαίσιο αυτό, ανακοινώθηκε η υλοποίηση μιας μεγάλης επένδυσης περίπου 100 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία ενός νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα έως το 2029. «Χάρη σε αυτή την επένδυση ενισχύουμε το συγκριτικό πλεονέκτημα της καθημερινής τροφοδοσίας φρέσκων προϊόντων σε όλα τα καταστήματά μας σε όλη την Ελλάδα, ένα στοιχείο που μας ξεχωρίζει από την υπόλοιπη αγορά», σημείωσε ο ίδιος.
Σύμφωνα με τον κ. Brandenburger, η Lidl Ελλάς μετά από 25 χρόνια πετυχημένης λειτουργίας, χάρη στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών και όλων των ενδιαφερομένων μερών, έχει ενισχύσει σημαντικά και με συνέπεια το κοινωνικό και οικονομικό της αποτύπωμα στην κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία. «Η Lidl Ελλάς βρίσκεται σήμερα στα καλύτερά της. Είμαστε υπερήφανοι που με τα 231 καταστήματα στην Ελλάδα βρισκόμαστε στη 2η θέση του ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων».
Όπως εξήγησε, η ηγετική θέση της εταιρείας στην ελληνική αγορά λιανικής τροφίμων επιβεβαιώθηκε και στα ετήσια Supermarket Awards, όπου αναδείχθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά Retailer of the Υear 2024, αποσπώντας 26 βραβεία.
Η Lidl Ελλάς μέτρησε και φέτος τον κοινωνικό και οικονομικό της αντίκτυπο για το 2023. Μάλιστα, δημοσίευσε την ένατη μελέτη κοινωνικο-οικονομικής επίδρασης, προσμετρώντας για πρώτη φορά τις επιδράσεις από το 1999 μέχρι και το 2023.
Το 2023, για πρώτη φορά η συνεισφορά της Lidl Ελλάς στο ΑΕΠ ανήλθε σε πάνω από 1 δισ. ευρώ, που αντιστοιχεί στο 0,53% του εθνικού ΑΕΠ. Κάθε 1 ευρώ άμεσης επένδυσης της εταιρείας, δημιουργεί 3,68 ευρώ προστιθέμενης αξίας στην οικονομία. Από το 1999 έως το 2023, η εταιρεία κατέγραψε σημαντική αύξηση 1.613% στην προστιθέμενη αξία που προσφέρει στην Ελλάδα. Παράλληλα δημιούργησε και ενίσχυσε τις θέσεις απασχόλησης, στηρίζοντας συνολικά 35.800 θέσεις για το 2023, όπου κάθε δική της θέση εργασίας υποστηρίζει επιπλέον 4,3 θέσεις στο σύνολο της ελληνικής αγοράς εργασίας. Επιπλέον, η δραστηριότητα της εταιρεία συμβάλλει σημαντικά στα κρατικά έσοδα, με συνολική φορολογική συνεισφορά 417 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 1.567% από το 1999. Η στρατηγική της Lidl Ελλάς, σύμφωνα με τον κ. Brandenburger, βασίζεται σε πράξεις και αξίες βιωσιμότητας. Έτσι, για το 2023, οι επενδύσεις σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις ανήλθαν συνολικά σε 1,29 εκατ. ευρώ.
Την ίδια ώρα, η εταιρεία εστιάζει περαιτέρω στους Έλληνες παραγωγούς που με τη βοήθειά της γίνονται πρεσβευτές της εθνικής παραγωγής στις αγορές του εξωτερικού, μέσα από τα καταστήματά της. Ειδικότερα, για το 2023 η εταιρεία προώθησε πάνω από 400 προμηθευτές, σε 31 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, 1.624 κωδικούς, από 409 προμηθευτές, δημιουργώντας κύκλο εργασιών σχεδόν 0,5 δισ. ευρώ.
Παράλληλα, σε μια περίοδο ισχυρών πληθωριστικών πιέσεων στην αγορά τροφίμων η εταιρία στέκεται δίπλα στους καταναλωτές. «Ευθύνη και βασική αποστολή μας είναι να παρέχουμε ποιοτικά προϊόντα στις καλύτερες τιμές της αγοράς. Δεν εφαρμόζουμε απλώς τα κυβερνητικά μέτρα, αλλά σχεδιάζουμε και εφαρμόζουμε και δικές μας πρωτοβουλίες με στόχο την επιπλέον ελάφρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού. Μειώνουμε δηλαδή τις τιμές σε προϊόντα που πραγματικά έχουν σημασία για την ποιότητα της καθημερινής μας ζωής. Για παράδειγμα, τον τελευταίο χρόνο μειώσαμε μόνιμα τις τιμές σε 578 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο εσωτερικός πληθωρισμός μειώθηκε 1% αυτή τη χρονιά. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι μειώθηκαν οι τιμές στα ράφια των καταστημάτων μας. Και επιπλέον, όλα τα προϊόντα Non-Food είναι φθηνότερα κατά 13% σε σχέση με πέρυσι», ανέφερε ο κ. Brandenburger.
Από την πλευρά της η Βασιλική Αδαμίδου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς, σημείωσε ότι την τελευταία δεκαετία η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 10 εκατ. ευρώ σε δαπάνες για κοινωνικές και περιβαλλοντικές επενδύσεις.
Επιδιώκουμε να εξελίσσουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο συνεισφέροντας στη βελτίωση της ποιότητας ζωής για τον μέσο πολίτη. «Ανταποδίδουμε την εμπιστοσύνη που χρόνια τώρα μας δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές. Αναπτύσσουμε σχέσεις και συνέργειες με φορείς και οργανισμούς που μεγιστοποιούν την επιστροφή αξίας στην κοινωνία».