Κατά τη σύσκεψη συζητήθηκαν σημαντικά θέματα που αφορούν στην αναβάθμιση των υποδομών και των συγκοινωνιακών υπηρεσιών του Πειραιά.
Συγκεκριμένα, προτάθηκε η εγκατάσταση τηλεματικής στις στάσεις του ΟΑΣΑ για την καλύτερη ενημέρωση του επιβατικού κοινού, η εκ νέου διαμόρφωση των δρομολογίων από την πλατεία Καραϊσκάκη, η καθαίρεση του διαζώματος στην οδό Γούναρη, για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας πριν το λιμάνι, καθώς και η αναβάθμιση των υποδομών για πεζούς, ποδηλάτες και ΑμεΑ στην περιοχή του Νέου Φαλήρου.
Επιπρόσθετα, τονίστηκε η ανάγκη αναβάθμισης του κεντρικού σταθμού της Γραμμής 1 του Μετρό (πρώην ΗΣΑΠ) και των στεγάστρων στις στάσεις του ΟΑΣΑ, καθώς και η επισκευή ανελκυστήρων στους σταθμούς του Μετρό.
Επιπλέον, συζητήθηκε η αξιοποίηση των ανενεργών γραμμών του ΟΣΕ, καθώς και του σταθμού Αγίου Διονυσίου, όπως και η επίλυση προβλημάτων για την έλευση του ΤΡΑΜ στην οδό Ποσειδώνος.
Μετά την ολοκλήρωσης της σύσκεψης ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου ανέφερε:
«Η σημερινή σύσκεψη ήταν ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση των μεταφορών και της προσβασιμότητας στον Πειραιά, έναν από τους πιο σημαντικούς συγκοινωνιακούς κόμβους της χώρας μας, καθώς αποτελεί το μεγαλύτερο λιμάνι και την τρίτη σε μέγεθος πόλη της χώρας. Με τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, προχωράμε σε ουσιαστικές παρεμβάσεις που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής των πολιτών και θα διευκολύνουν τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε στην ενίσχυση της λειτουργικότητας των συγκοινωνιακών συνδέσεων, τόσο στον αστικό ιστό όσο και στο λιμάνι του Πειραιά. Αυτές οι δράσεις αποτελούν μέρος της συνολικής μας στρατηγικής για ένα σύγχρονο και φιλικό προς τον πολίτη δίκτυο συγκοινωνιών. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με συνέπεια για την υλοποίηση των έργων που θα κάνουν τον Πειραιά ένα πρότυπο αστικής κινητικότητας και ανάπτυξης».